SEM er en investering i din virksomhed

bf33

SEO er ikke en omkostning, men en investering. Når der er en virksomhed, som forlanger dobbelt så meget som de andre, så kan det være at de virkeligt også går det ekstra mil. Nu du er den ansvarlige marketingmanager, så er det dit job at hyre de rette til jobbet, og så er det ikke usselt mammon, der skal skille jer ad. For at kunne snakke flydende SEO med dine potentielle udbydere, så kan du læse denne kæmpe guide til SEO. Vi har selv skrevet den og vi er ret stolte af den. Mest af alt fordi der er utroligt mange tilbagemeldinger på den. Rigtigt mange af dem er positive, og dem som ikke er positive er primært overvældet af mængden af information, sådan de aldrig er kommet igennem alt stoffet.

Brug denne guide ift. din SEM

Guiden gennemgår alt det du behøver at vide om SEO fra enden til anden. Så snart du har læst denne guide, så vil du kunne forhandle og forstå, hvad det er der står i tilbuddet i stedet for at det bare er tekst og termer. Mange udbydere vil heller ikke forklare tekniske termer med jordnært sprog, men i stedet forsøge at forvirre dig endnu mere. Det er ikke god sælgerstil, men desværre er der rigtigt mange der snyder sig til opgaver på denne måde. Det ses ofte at der er mange udbydere, som ikke gider at uddybe, fordi så kan kunden nemlig stille sig mere kritisk overfor tilbuddet. Hvis kunden så gennemskuer, at det er et dårligt tilbud, på baggrund af den undervisning, som udbyderen har givet, så er det jo spildt tid. Derfor skal du læse OnlineBloggens Guide Til Linkbuilding, som er Danmarks mest komplette guide til SEO.

Vær kritisk

Vi skrev tidligere, at man ikke skal spare på SEO. Man skal være kritisk og spørge ind til, hvorfor tilbuddet er som det er, så kan det jo være, at de også lover mere end de andre. Hvis de dyre SEO virksomheder hjælper dig med at nå dine finansielle mål og vækstmål på den halve tid, men til den dobbelt pris, er det så dyrt? Lad os sige, at jeg betaler dig 20 kroner for hver 10’er du giver mig, hvor mange penge ville du så give mig? Altså under antagelse af, at du stoler nok på mig til at vide at jeg ikke bare ville løbe væk. Det er her SEO analyse kommer ind i billedet. Hvis undersøgelsen viser, at markedet er stort nok til at give nok besøgende, og konkurrencen er svag nok til at du kan kæmpe og rent faktisk vinde. Så afhænger det hele af din SEO udbyder, som nu skal bevise at de kan skaffe noget af denne trafik til din hjemmeside. Det kan rent faktisk være, at det viser sig, at konkurrencen var lettere at slå end forventet og derfor får du mere end 20 kroner tilbage for hver 10’er. Det virker dumt ikke at tage de dyre tilbud, hvis de rent faktisk kan gøre deres arbejde så meget bedre end de billige udbydere.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *